صندلی های اداری

مقالات مرتبط در حوزه صندلی اداری و صندلی آمفی تئاتر

صندلی های اداری

مقالات مرتبط در حوزه صندلی اداری و صندلی آمفی تئاتر

طراحی و تولید نیمکت مدرسه در کرج

طراحی و تولید نیمکت مدرسه

طراحی و تولید نیمکت مدرسه در کرج از دیگر ویژگی و فعالیت های شرکت نوین چیر می باشد.یکی از مهمترین اجزای مدرسه و مراکز آموزشی ، نیمکت مدرسه و میز تحریر و صندلی محصلی یا میز و صندلی دانش آموزی و یا میز و نیمکت مدرسه است.بنابراین طراحی و تولید نیمکت مدرسه از مهمترین عواملی است که باید در طراحی و اجرای مدرسه به آن توجه کرد.

بنابراین طراحی صحیح میز و صندلی متناسب با خصوصیات جسمی و ارگونومی دانش آموزان در مراکز آموزشی متناسب با وضعیت بدنی بسیار حائز اهمیت است.

تولید نیمکت مدرسه در کرج

در تولید نیمکت مدرسه باید به عوامل گوناگونی توجه کرد.همانطور که بیان شد نیمکت مدرسه از مهم ترین تجهیزات آموزشی است که دانش آموزان و دانشجویان دائما با آن ها در تماس هستند.

این گروه از تجهیزات مدارس محصولات گسترده ای را شامل می شود.

آگاهی از ویژگی های نیمکت استاندارد مدارس و همچنین آشنایی با مشخصات فنی و کیفیت طراحی و ساخت آن ها کمک می کند تا شما در خرید میز و نیمکت مدارس موفق تر عمل کنید.

ارتفاع نیمکت مدرسه از مهمترین عوامل و استانداردهایی است که باید به آن توجه کرد و آن را در نظر گرفت.

علاوه بر این پروفیل های بکار رفته در آن ، متریال های بکار رفته در آن باید بتواند وزن زیاد را تحمل کند و از خطرات احتمالی برای دانش آموزان جلوگیری می کند.

تولید نیمکت مدرسه در کرج

در قسمت جلوی هر نیمکت و میز تحریر باید میل هایی باشد که استحکام آن را بالا ببرد.

در قسمت پایین نیمکت ها  محلی است که باید پاها در تمام مدت روی آن قرار گیرد بنابراین ارتفاع آن متناسب استانداردها می باشد .

به نحوی که پنجه و پاشنه دانش آموزان صاف روی آن قرار گیرد.فاصله ی میله تا زمین باید به اندازه ای باشد که زاویه ی ۴۰ تا ۴۵ درجه را ایجاد کند.

به طور کلی ارتفاع نیمکت باید به حدی باشد که زاویه ی زانوها ۹۰ درجه باشد و اگر ارتفاع نیمکت بیش از حد باشد پاهای دانش آموزان آویزان باشد موجب فشار به نشیمن گاه و لگنچه می شود که کمر درد در پی خواهد داشت.

اگر ارتفاع آن کمتر از قد پای دانش آموز باشد موجب جمع شدگی پای دانش آموزان و وارد شدن فشار به زانوی وی می شود که در دراز مدت می توان شاهد عوارضی مانند انحراف زانو بود .

شما می توانید جهت سفارش و تولید نیمکت مدرسه در کرج با شماره تلفن های نوین چیر تماس بگیرید.

انواع و استانداردهای نیمکت مدرسه

  • نیمکت پیش دبستانی

نیمکت های پیش دبستانی با توجه به کاربری آنها که منحصر به استفاده کودکان ۵ و ۶ ساله می باشد باید دارای ابعاد و اندازه های مشخصی مناسب برای این دسته از کودکان باشد.

ارتفاع میز نیمکت پیش دبستانی ۶۰ سانتی متر و ارتفاع نشیمن آن ۳۰ سانتی متر می باشد.

این نیمکت ها در مدل های متفاوتی طراحی و تولید می شود.

این مدل ها بر اساس تعداد کودکان مشخص می شود.

نیکت های یک نفره ، دو نفره ، سه نفره ، نیمکت های چسبیده به هم ، نیمکت های جدا از هم یا پشتی دار و بدون پشتی از مدل های مختلف هستند که بسته به سفارش مشتری و با رنگ مورد تایید مشتری برای پایه و ام دی اف طراحی و تولید می شود.

نیمکت پیش دبستان

نمیکت های دبستان دارای تفاوت های ظاهری در ابعاد و ظاهر می باشد.

ارتفاع میز نمیکت های دبستان ۷۰ سانتی متر و ارتفاع نشیمن از سطح زمین آن ۳۸ سانتی متر می باشد.

این نمیکت ها در رنگ های مختلف ام دی اف و پایه به انتخاب مشتری طراحی و تولید می شود.

همانند نیمکت های پیش دبستانی این نیمکت ها نیز در مدل های مختلف یک نفره ، دو نفره ، سه نفری تولید می شوند.

نیمکت دبستان

  • نیمکت راهنمایی و دبیرستان

نیمکت های  راهنمایی و دبیرستان دارای مشخص فنی خاصی می باشد. ارتفاع میز از سطح زمین آن ۸۰ سانتی متر و ارتفاع نشیمن آن ۴۳ سانتی می باشد.

ابعاد این نیمکت ها با توجه به کاربری آن که دانش آموزان مقطع راهنمایی و دبیرستان می باشد به نسبت نیمکت های دبستان بزرگ تر می باشد. مدل های یک نفره و دو نفره و سه نفره از این نوع نیمکت ها برای مدارس تولید می شود.

نیمکت دبیرستان

طراحی و تولید صندلی کنفرانس در تبریز

طراحی و تولید صندلی کنفرانس

طراحی و تولید صندلی کنفرانس در تبریز یکی دیگر از فعالیت هایی است که شرکت نوین چیر که آن را انجام می دهد.طراحی و تولید صندلی کنفرانس در سالن ها و اتاق های کنفرانس از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه کرد.اتاق‌های کنفرانس  به دلیل تغییر در سیستم های محیط کاری در اکثر شرکت ها وجود دارند.

باید آن را با میز و صندلی مناسب فضای خود تجهیز کنید تا بتوانید بهره مطلوب را از آن ببرید.
صندلی‌های کنفرانس علاوه بر زیبایی باید دارای مشخصاتی باشند که افراد بتوانند به راحتی در طولانی مدت بدون این که روی آنها احساس کنند از آنها استفاده کنند و به جلسات رسیدگی کنند و در آن حضور داشته باشند.

[caption id="attachment_2515" align="aligncenter" width="1000"]طراحی و تولید صندلی کنفرانس طراحی و تولید صندلی کنفرانس[/caption]

استانداردهای صندلی کنفرانس خوب

صندلی کنفرانس در سالن های کنفرانس و یا اتاق های کنفرانس نیز مهمترین مکمل برای یک میز کنفرانس خوب است.

در واقع می توان گفت  مهم ترین فاکتورهای یک اتاق جلسه و کنفرانس صندلی های آن می باشد.

صندلی کنفرانس دارای ویژگی هایی می باشد که برای جلوگیری از خستگی و همچنین ایجاد جدابیت در محیط کاری باید رعایت شوند.

این صندلی ها باید بگونه ای طراحی شوند که فرد به هیچ عنوان در جلسه احساس خواب آلودگی نکند و به قدری خشک باشد که فرد نخواهد بیش تر از یک ساعت روی آن بنشیند.

همچنین طراحی دسته های آن بایستی به گونه ای باشد تا افراد با قرار دادن آرنج خود بر آن حس خوبی پیدا کنند.

نوع چرم بکار رفته در این صندلی ها نیز بایستی بصورتی باشد که موجب تعریق نشود. هچنین سفتی فوم استفاده شده در کف صندلی باید به اندازه ای باشد که ماهیچه های افراد را دچار خستگی و گرفتگی ننماید و خستگی را از تنشان دور نگه دارد.

استانداردهای های صندلی کنفرانس

ویژگی های میز و صندلی کنفرانس

همانطور که به آن اشاره کردیم هماهنگی و هم خوانی صندلی با فضای کنفرانس بسیار مهم است.

یکی دیگر و در واقع مهمترین ویژگی‌ صندلی‌های کنفرانس راحت بودن آنهاست.

صندلی‌های کنفرانس اگر بر اساس ارگونومی ساخته شوند، از تمام استانداردهای لازم برخوردار خواهند بود.

بهتر است خیلی خشک نباشند تا بدن روی آنها به شکلی راحت قرار بگیرد.

خیلی هم نرم نباشد که افراد هنگامی که روی آن می نشینند صندلی دچار فرو رفتگی شود.

دسته برای صندلی‌ کنفرانس باعث زیباتر شدن آن ها می شود و هم افراد می‌توانند با گذاشتن آرنج خود روی آنها احساس بهتری داشته باشند.

روکش‌ آنها باید از جنسی باشد که موجب سر خوردن افراد نشود و همچنین از تعریق آنها جلوگیری کند و براحتی تمیز شوند.

وقتی ارتفاع صندلی قابل تنظیم است، فرد به راحتی آن را متناسب با خود تغییر می‌دهد تا بتواند به راحتی به وسایل روی میز دسترسی پیدا کند.

وزن صندلی‌ها هم نباید خیلی سنگین باشد که افراد را در زمان بلند شدن و نشستن اذیت نکند.

به طور کلی صندلی کنفرانس باید دارای استانداردها و ویژگی هایی باشد که تمامی صندلی ها باید داشته باشند.در زیر به برخی ازین ویژگی ها اشاره کردیم.

  • قابل تنظیم بودن ارتفاع صندلی
  • رنگ های سفارشی و متنوع
  • دارای محافظ کمری قابل تنظیم
  • توان حامل وزنی بالغ بر ۱۱۳ کیلوگرم
  • تکیه گاه بلند برای حفظ شکل صحیح ستون فقرات
  • نشیمنگاه بزرگ 
  • تکیه گاه چرخشی به سمت راست و چپ 
  • متریال تکیه گاه و نشیمن گاه مشبک برای  چرخش هوای بهتر
  • بکار بردن فوم مناسب در تولید آن
  • استفاده از روکش ها و متریال های مناسب در تولید و طراحی صندلی ها

میز کنفرانس

میز کنفرانس در سالن ها و اتاق های کنفرانس برای برگزاری همایش‎‌‌ها و جلسات ، جلسات گروهی و تیمی ، مذاکرات و انعقاد قرارداد با سایر شرکت‌‌‌ها و ... کاربرد دارد.

طراحی و تولید میز کنفرانس و صندلی کنفرانس مکمل یکدیگر هستند.

میزهای کنفرانس از اصلی ترین تجهیزات برای اتاق های مذاکره است که نحوه طراحی و ساخت آنها تاثیر زیادی بر زیبایی و گیرایی اتاق کنفرانس دارد.

میزهای کنفرانس دارای انواع مختلف و دارای رنگ های گوناگونی طراحی و تولید می شوند.

سایز میز های کنفرانس بسته به تعداد صندلی ها و مساحت اتاق و همچنین استانداردها تعیین می شود.

[caption id="attachment_2642" align="aligncenter" width="1280"]میز کنفرانس پاسارگاد میز کنفرانس پاسارگاد[/caption]
انواع میز کنفرانس

انواع میز های کنفرانس به صورت پذیرایی و غیر پذیرایی می باشند .

اگر سالن کنفرانس داخل مجموعه و یا شرکت قرار دارد بنابراین بهتر است از میز کنفرانس دارای پذیرایی استفاده کرد.

رنگ میزها بستگی به فضای شرکت و یا رنگ سازمانی ، و مهمتر مبلمان و ست ها و نیم ست های اداری دارد.

متریالی که برای تهیه و ساخت میز کنفرانس انتخاب می شوند، باید از نوع مرغوب و با کیفیت باشند تا دوام و مقاومت میز کنفرانس را تضمین کنند.

شرکت نوین چیر با مجربترین طراحان دکوراسیون در زمینه طراحی و تولید و اجرای دکوراسیون های سالنهای کنفرانس ، سالن های آمفی تئاتر ، سالن های سینمایی ، طراحی و تولید مبلمان سینمایی ، نیمکت مدرسه ، مبلمان آموزشی ، صندلی آمفی تئاتر ، صندلی کنفرانس ، صندلی استادیومی ، صندلی ورزشگاهی ، مبلمان اداری و ست و نیم ست های اداری در خدمت شما عزیزان می باشد.

شما می توانید جهت سفارش و استعلام قیمت صندلی کنفرانس و دیگر محصولات ما با شماره تلفن های ۰۹۱۲۰۲۶۰۴۲۸ و ۰۲۶۳۲۵۶۸۱۱۹ تماس بگیرید.

 

 

 

 

قیمت صندلی اداری در کرج

صندلی اداری در کرج

قیمت صندلی اداری در کرج در حال حاضر به عنوان یک دغدغه برای طراحان و مدیران شده است . قیمت هر مبلمانی بر اساس کیفیت و خدمات پس از فروش بستگی دارد.قیمت صندلی اداری در شرکت نوین چیر نیز بر اساس کیفیت آن تعیین خواهد شد.

به طور کلی یک صندلی اداری مناسب باید به گونه‌ای باشد که چهار ناحیه ستون فقرات (گردن، پشت، کمر و دنبالچه) را پوشش دهد.و فرد احساس خستگی نکند.

اغلب صندلی‌های اداری به واسطه بی‌حرکت بودن تکیه‌گاه و نشیمنگاه به شخص اجازه نمی‌دهند که به راحتی بالا تنه خود را در وضعیتی که تمایل دارد حرکت دهد.

یک صندلی کاری ایده‌آل می‌بایست امکان حرکت مناسب این مفاصل را فراهم کند.

قیمت صندلی اداری

ویژگی های صندلی اداری

در یک محیط اداری مهمترین عاملی که باید به آن توجه کرد ایجاد محیطی دلچسب و در عین حال ایمن می باشد.صندلی اداری این امکان را به وجود می آورد.

پرسنل کاری یک محیط اداری باید امکان نشستن راحت و انجام وظایف را بدون بروز خستگی و عوارض درازمدت داشته باشند و در عین حال به راحتی قادر به انجام حرکات دلخواه خود باشند.

اولین و مهمترین ویژگی یک صندلی اداری ارگونومیک بودن آن است . ارگونومیک طبق ستون فقرات افراد تعیین خواهد شد.

ارگونومیک بودن صندلی نیازمند پشتی و کفی مناسب و قابل تنظیم صندلی می باشد.

تکیه گاه صندلی

لازم به دکر است که تکیه گاه یک صندلی ارگونومیک باید ۳۰ تا ۴۸ سانتی متر پهنا داشته باشد.

اگر تکیه گاه و نشیمن گاه از هم جدا باشند باید زاویه ی تکیه گاه و ارتفاع آن قابل تنظیم باشد تا فرد در آن احساس خستگی نکند.

تکیه گاه باید قابلیت پوشش منحنی طبیعی ستون فقرات را داشته باشد و باز در این قسمت هم باید توجه زیادی به وضعیت پوشش منحنی ستون فقرات بشود.

اگر صندلی شما تکیه گاه و نشیمنگاه یک تکه داشته باشد نمیتوانید آن را تنطیم کنید و خستگی در آن بیشتر خواهد بود.

ارتفاع صندلی

مهمترین ویژگی صندلی اداری ارتفاع آن می باشد.

ارتفاع صندلی اداری باید به راحتی قابل تنظیم باشد. اهرم تنظیم بادی آسان ترین راه برای انجام این کار است. ارتفاع مناسب یک صندلی اداری برای بیشتر مردم، چیزی حدود ۴۰٫۵۰ تا ۵۳٫۳۴ سانتی متر بالاتر از کف اتاق در نظر گرفته شود و در واقع استاندارد آن همین است.

کاربر صندلی را به نسبت قد خود باید طوری تنظیم کند که بتواند پاها را به راحتی جمع کند و کف پای آن روی زمین قرار گیرد.

برای مثال فردی که با کامپیوتر کار می‌کند و بعضی مواقع به پشتی صندلی تکیه می‌دهد

برای جلوگیری از خستگی  کارمندان خود باید از صندلی‌های اداری استفاده کنید که پشتی آنها قابلیت ارتجاع به سمت عقب را داشته باشد تا فرد براحتی بتواند تکیه دهد.

ویژگی های صندلی اداری

در صندلی اداری ارگانیک معمولا بهترین زاویه نشستن حدود ۱۱۰ درجه است.این زاویه کمترین فشار را به کمر وارد می‌کند و برای کار با رایانه مفید است.

بهتر است صندلی اداری پشتی مناسب نیز داشته باشد که سر در مدت زمان طولانی دچار خستگی نشود .

علاوه بر این موارد ارتفاع پشتی صندلی باید به نحوی باشد که فرد براحتی به میز کاری خود و کیبورد سیستم خود دسترسی داشته باشد.

برای استعلام قیمت صندلی اداری شرکت نوین چیر با شماره تلفن های ۰۲۶۳۲۵۶۸۱۱۹ و ۰۹۱۲۰۲۶۰۴۲۸ تماس بگیرید.

 

تولید مبلمان نیم ست اداری در کرج

تولید مبلمان نیم ست اداری

تولید مبلمان نیم ست اداری در کرج ، تهران ، تبریز ، مشهد ، اصفهان و ... از دیگر فعالیت های شرکت نوین چیر می باشد.امروزه در شرکت ها و مکان های اداری، از مبلمان نیم ست اداری برای تزئین و در واقع طراحی داخلی محیط های اداری استفاده می شود.تولید مبلمان نیم ست اداری با توجه به کارایی امروزه بسیار سفارش خرید دارد.

بطور کلی می توان گفت نیم ست اداری از یک مبل دو نفره و دو عدد مبل یک نفره تشکیل شده است.

اینگونه نیم ست ها فضای کمی را نیاز دارند و به طور معمول در اتاق رئیس و مدیران یا در دفاتری که ارباب رجوع دارند ازین گونه نیم ست ها استفاده می کنند.

اینگونه مبلمان اداری بسیار زیبا و شکیل ساخته و به فضا زیبایی خاصی می دهد و در رنگ ها و طرح های گوناگونی وجود دارد.

از نیم ست های اداری می توان برای پذیرایی از میهمانان اداری و استراحت استفاده نمود.

نیم ست اداری

از مبلمان های اداری در بیمارستان ها، مترو و بسیاری از فضاهای عمومی نیز استفاده می شود.

اما مبلمان نیم ست اداری بیشتر برای زمان استراحت و یا  حضور ارباب رجوع استفاده می شود و کارایی در هنگام کار کردن نخواهد داشت.

این نکته را باید در نظر بگیرید چون مبلمان اداری بیشتر برای ارباب رجوع و استراحت کارمندان استفاده می شود بنابراین باید کیفیت بسیار بالایی باشد.

همانگونه که بیان کردیم مبلمان اداری معمولا به گونه ای طراحی میشود که باعث راحتی بوده و همچنین آرامش محیط را افزایش داده و با توجه به کاربری و مساخت فضا طراحی و خرید شود.

ویژگی مبلمان نیم ست اداری

هر مبلمان اداری مدرن  باید دارای طرحی زیبا و چشم نواز باشد تا بتواند تاثیر خود را در نگاه اول بر بیینده بگذارد

در زمان طراحی مبل اداری باید اصول ارگونومیک در ان لحاظ گردد زیرا این امر بیش از هر موضوع دیگر بر سلامتی افراد تاثیر خواهد گذاشت

در زمان ساخت مبلمان اداری باید از مواد اولیه با دوام و با کیفیت استفاده گردد.این باعث ماندگاری محصول در طول زمان استفاده خواهد شد.

اولین نکته در انتخاب مبلمان نیم ست اداری، توجه به عملکرد اینگونه از مبلمان ها است.

باید توجه کنید که مبلمان نیم ست اداری بیشتر برای زمان های استراحت استفاده می شوند، باید به راحتی و ابعاد آن توجه کنید.

اندازه این مبلمان ها بر اساس اندازه فضا و به درستی انتخاب شود. پارچه و جنس یک مبلمان اداری نیز بسیار اهمیت دارد.

باید این نکته را در نظر بگیرید که برخی از پارچه ها ظاهر و طرح شیک و مناسبی دارند اما کیفیت و طول عمر بسیار پایینی دارند و مدت زمان کمی را می توانند برای مبلمان شما کار کنند.

پارچه هایی که برای نیم ست استفاده می شود بهتر است بصورت قابل شستشو باشد و براحتی تمیز شوند.

همه ما می دانیم امروزه استفاده از چرم یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در مبلمان اداری است که علاوه بر ظاهر شکیل و زیبا، بسیار مقاوم بوده و قابلیت شست و شو نیز دارد.

بنابراین در طراحی و خرید مبلمان اداری می توانید از چرم استفاده کنید.

مبلمان اداری

قیمت مبلمان نیم ست اداری

مبلمان های اداری نیز مانند دیگر لوازم طراحی دکوراسیون دارای قیمت های متفاوتی هستند. قیمت مبلمان اداری با توجه به کیفیت آن ها و میزان متریال هایی که برای طراحی و تولید آن ها استفاده می شود تعیین خواهد شد.

می توان گفت مواد اولیه که در ساخت مبل ها مورد استفاده قرار گرفته است و همچنین طرح و شرکت سازنده آن نیز از فاکتورهای مهمی هستند که قیمت مبل اداری را تعیین می کنند.

شما عزیزان می توانید جهت استعلام قیمت های محصولات نوین چیر با شماره های ۰۲۶۳۲۵۶۸۱۱۹ و ۰۹۱۲۰۲۶۰۴۲۸ تماس بگیرید.

 

 

انواع میز اداری و ویژگی آن ها

ویژگی های میز اداری

انواع میز اداری و ویژگی های آن ها از جمله مطالب و موضوع هایی است که در طراحی محیط هایو در واقع طراحی یک محیط اداری باید به آن توجه داشت.میز در یک فضای  اداری به عنوان مهمترین تجهیزات یک اداره می باشد.

علاوه بر این طراحی میز اداری  رابطه مستقیم با کیفیت کار کارمندان و طراحی محیط های اداری خواهد داشت. استفاده از میز های غیر استاندارد در سلامتی کارمندان شما نیز تاثیر خواهد گداشت.

به طور کلی میز طراحی شده دارای ابعاد ، جنس ، کیفیت و حتی قیمت های متفاوت است . طراح با توجه به هزینه ای که مدیریت و یا مسئول خرید در نظر دارد این کیفیت را تضمین خواهد کرد.

انواع میزهای اداری

  • میز های مدیریتی
  • میزهای اپراتور
  • میزهای کارمندان
  • میز کنفرانس
  • میز منشی 

[caption id="attachment_2653" align="aligncenter" width="1280"]میز اداری موج میز اداری موج[/caption]

میز مدیریت

میزهای مدیریتی به دو صورت کلاسیک و مدرن می باشد که متناسب با نوع فعالیت و همچنین کاربری شرکت انتخاب میشود . در هنگام انتخاب میز مدیریت نیز مانند میز های دیگر باید به ابعاد میز ، متیال های بکار رفته در آن ها ، قیمت و ...  توجه کرد.

بنابراین می توان گفت میزهای مدیریتی با توجه به نیاز افراد دارای طرح های مختلفی می باشد و همچنین اندازه میز باید با توجه به فضای اتاق ها باشد و با دیگر مبلمان اداره تناسب داشته باشد .

نکته بعدی که در انتخاب میز مدیریتی باید به آن توجه کنید رنگ میز می باشد سعی کنید رنگی را برای میز انتخاب کنید که متناسب با رنگ فضای اداره و یا حتی رنگ سازمانی شرکت شما باشد .

میز اپراتور

این میزها بیشتر به عنوان کانتر رزوشن معروف هستند و از لحاظ ارتفاعی متفاوت هستن و با توجه به فعالیت کارمند زراحی و سفارش داده می شود.

به طور مثال اگر اپراتور باید در حالت ایستاده یا نیمه ایستاده باشد از ارتفاع بلند تری برخوردار است یا میزهایی که اپراتورها نیاز دارند زمان زیادی با تلفن مشغول باشند شرایطی متناسب با فعالیت آنها داشته باشد .

میزهای کارمندان

میز های کارمندی نیز مانند دیگر میز ها دارای ابعاد و استاندارد ها و حتی متریال های متفاوت می باشد.باید این را در نظر گرفت که کارمندان بیشتر ساعتی که مشغول بکار هستند پشت میز می نشینند

برای همین این میزها باید با توجه به آرگونومی افراد و همچنین متناسب با نیاز کارمندان باشد مثلا اگر کارمندی نیاز به کامپیوتر دارد باید مکانی را برای آن تعبیه کنند.

میز کنفرانس

کاربرد و در واقع استفاده میز کنفرانس در جلسات گروهی و تیمی در داخل شرکت ، انجام مذاکرات و انعقاد قرارداد با سایر شرکت‌‌‌ها ، برگزاری همایش‎‌‌ها و جلسات می باشد. با توجه به کاربردهایی که بیان شد دارای ابعاد و ویژگی های متفاوتی نیز خواهد بود.

میزهای کنفرانس‎‌‌ در اشکال متفاوتی ساخته می‎شوند اما ارتفاع استاندارد برای آن‌‌‌ها ۷۵ سانتیمتر در نظر گرفته شده است.

می توان اینگونه بیان کرد که رنگی که برای میز کنفرانس انتخاب می‎شود باید متناسب با میزان نور دهی سالن کنفرانس و در تضاد با رنگ آن انتخاب می شود.

میز کنفرانس در واقع یکی از قسمت های مهم هر شرکت و اداره است،

به آن دلیل که در آن استراتژی ها، برنامه ها و محلی برای همفکری و خلق ایده ها می باشد،

پس نوع طراحی و فضا سازی در آن به مراتب از بخش های دیگر مهم تر جلوه می کند.

علاوه بر این  کاربری میز کنفرانس می تواند متفاوت باشد به این معنا که امکان پذیرایی از مهمانان داشته باشد یا خیر و آیا فضای اتاق قابلیت پخش تصویر و فیلم را هم دارد، که بر این اساس نوع کاربری میز هم تغییر می کند.

[caption id="attachment_2638" align="aligncenter" width="1280"]میز کنفرانس سهند میز کنفرانس سهند[/caption]

میز منشی 

بهترین ابعاد یک میز منشی استاندار زمانی مشخص می شود که کارمند شما هنگام نشستن پشت میز، فضای کافی برای انجام کارش، ارتفاع مناسب و احساس درد و ناراحتی در عضلات و مفصل را نداشته باشد تا به راحتی هرچه تمام تر کار خود را با بازده عالی انجام دهند .

ابعاد میز منشی بصورت طول: ۱۸۰سانتی متر ، عرض: ۱۴۰سانتی متر ،  ارتفاع: ۷۵ سانتی متر میباشد.

میز کارمندی دنا